Va f-n

nu börjar ja bli riktigt trött på att inte få något flyt i löpningen.
Är jag bara i dålig form?
Är jag förkyld? här är svaret NEJ, kan det stå ngt i kroppen utan att det bryter ut?
Bara allmänt trött?
I vilket fall som helst så går det trögt, har hög puls och är bara jobbigt.
Nåväl försöker hålla koll på kroppen och om det blir någon annan tendens till att vara förkylning eller så får det vara uppehåll, men tills dess så fotsätter jag med mina försiktiga pass och hoppa att kroppen vaknar till ordentligt så småningom.
Att det skall ske under kommande vecka är väl att hoppas på för mycket, då den är full av långa arbetsdagar, mässa under dagtid och på kvällarna aktiviteter med kunder.
Idag har jag slitit mig igenom 10 km och dessutom fortsatt mitt projekt med styreträning. Inte mycket men tillräckligt mycket för att det skall kännas i mage och lår de närmaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback