Så dålig

form som jag har nu, är det riktigt många år sedan som jag var i, tyvärr. Den där efterhängsna förkylningen från början på september har bråkat konstant, idag gick jag och tog halsprov och snabbsänka, men allt var perfekt, så då är det väl bara o köra på.
Kanske är man något gnällig?
Helt inaktiv har jag inte varit även om det varit grymt sparsamt, förra veckan var det ju tjänsteresa för hela slanten, med tidig morgon och sen kväll, vilket gjorde att det endast blev tid över till ett pass och då 5 km på 400 meters varvbana.
Så nu försöker jag komma igång, igår blev de 20 minuter på cykel, och idag 5 km löpning, inga mängder, men det lilla är början på nästa.
I morgon är det intervaller och då.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback