Kämpar på

i spåren och den fysiska o mentala uppförsbacken, även om den börjar plan ut. Försök att se det positiva i allt och dagens positiva är väl då att jag var någon sekund snabbare på dagens 5 km distans runda, med samma bpm som förra veckan. Så nu återstår det "endast" ca. 50 s/km innan jag är tillbaka i gammalt gott slag.
Fy vad jag låter negativ, är egentligen inte så, ser ganska positivt på det, har ju haft årets lugna månad nu och kan redan nu i små steg börja förbereda nästa år och detta med två månader av grundträning! Det är positivt, annars så hade grunden för nästa år påbörjats i halva december. Nu har jag extra tid på mig att återigen få igång kroppen innan den riktigt tunga träningen påbörjas i januari.

Kommentarer
Postat av: AKA

Hänger ledband och muskelfästen med? Det är det svåra tycker jag jmf m muskler o flås. Jag får backa o ta det lugnare hela tiden... Mkt frustrerande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback