Tandläkarskräck?

eller berättelsen om ett brev från Folktandvården.
Fick för ett par dagar sedan ett brev som jag trodde avsåg ett tandläkare besök för sonen och var aningen feladresserat men en eftertänksam sambo som ringde och kollade fick då veta att det var Patrik som skulle dit och inte någon 6-årig son....
Ungefär så här löd brevet:
"Till målsman för:
Patrik Persson
Ardennergatan
Ystad
Hej!
Vi har reserverat tid för ditt barn hos Tandhygienisten, den 1 juni. "
Visst är väl jag som de flesta andra inte överdrivet förtjust i att besöka tandläkaren, men jag fyller ju trots allt 40 år nästa gång....om än inte detta året. men ändå. Eller är det så att det är som jag misstänkt länge länge, jag är fortfarande ett barn!!
Eller har jag varit så omedgörlig vid mina tidigare besök att jag måste ha någon förälder med mig?
Så nu är frågan, Mamma och/eller Pappa- kan du/ni ledigt från jobbet en timme  den 1 juni för att följa med mig till tandläkaren?

Kommentarer
Postat av: Maria W

haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback