Solskenstur

Underbara morgon, solen skiner från en klarblå himmel, fåglarna kvittrar och jag var smart nog att lämna ipod´n hemma så jag kunde uppleva ljuden från naturen.
Tycker nog att känslan från igår att det börjat lossna även fanns idag, även om intervallerna från i går kväll fortfarande satt i kroppen.
Framför allt är det "vanlig" jogg som flyter på bra, när det går något tyngre eller snabbare åker pulsen upp snabbt, men det går på rätt håll.
Dagens 45 minuter med jogg avslutades med 5*100 m stegringslopp @19 s.

Kommentarer
Postat av: John

Visst är det gott att lämna iPoden hemma. Jag övergav min för ett par månader sedan och tycker faktiskt att jag får ut mer utav löpningen rent upplevelsemässigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback