Kvavt

och varmt, men har jag bestämt mig för ett pass så har jag......;-) . Nåja det fick bli omkastningar i schemat idag, hade tänkt att köra dagens långpass som på väg till stranden/badet, och möta upp familjen där, men då det var något mulet i f.m så blev det inget bad. Istället fixa något hemmavid och långpass vid lunchtid. Sprang till sandskogen där det blev en runda på milspåret, dock inte hela slingan sedan åter hem, totalt drygt 17 km.
Då det var lä så var det nästan olidligt varmt, men bara nästan, jag fixade ju turen !
I slingan var det mest skugga och det flöt på helt ok.
Tyckte inte jag hade problem med distansen idag, så jag kan nog påstå att jag är påväg att återfå en hyfsad form. Dock blir jag ganska snabbt påverkad om det går för tungt eller som idag är för varmt, de första 5 km flöt på i både takt och ansträngning som för ett par månader sedan, men sedan steg ansträngningen och farten gick åt motsatt håll.
Men nu är det bara att åka vidare på den positiva trenden.
I veckan som kommer väntar tävling och förhoppningsvis kan på lördag åter vara uppe i två mil på långpassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback