Ännu

ett härdande pass ;-) På något annat sätt kan väl knappast löppassen i -7 grader, och massor av snö betraktas. Det är ju nu som grunden för nästa års toppform skall läggas. Någon kvalitets träning har det inte varit, hmm låt mig tänka efter, det måste ju vara typ ett kvartal sedan. Förkylningar i omgångar gjorde ju hösten till ett fiasko i träningsdagboken :-( .
Men det är nu som jag påbörjar revanschen även om det måste medges att det e tungt o ge sig ut. Nu har jag hunnit hyfsat långt, milpassen flyter på ganska bra så det börjar bli tid att förlänga det, får nog bli 12 km vid nästa tillfälle och kanske 15 km några dagar därefter.
Ett par veckor med ett pass som ökats till 15 km före det att jag börjar lägga in fartträningen, hur det nu skall gå till på detta underlaget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback