Rackans skor

som ger skav....kan inte dra mig till minnes att jag haft problem med nya löparskor någon gång tidigare, iaf inte i samma utsträckning som dessa. Morgonens pass orsakade ett nytt skav, fortfarande är det högerfoten som bråkar, lite skumt faktsikt vänster skon sitter helt perfekt och ger inga bekymmer alls medan höger inte alls känns lika bekväm, borde kanske kolla så det är samma storlek på dem, det har jag inte gjort.
Nåja klockan ringde tidigt i morse för att återuppta de svintidiga morgonpassen, riktigt trött när jag steg upp, har inte kommit in i arbetstiderna ännu.
Men jag masade mig ut iaf, 45 minuter jogg som följdes av 5*100 m stegringslopp @ 18 sekunder.
Tyvärr så hade sommarens vackra och varma väder lyckats att försvinna, endast 9℃ så det fick bli att dra på sig jackan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback