Hypokondrisk?

Undrar ibland om jag lider av denna symptom eller om jag har så bra koll på kroppen att jag börjar fundera på om det är något som inte står korrekt till vid minsta antydan till snuva och hög puls....Kanske en kombination?
Idag så var jag något snuvig när jag gav mig ut, men å andra sidan är man ju det för de mesta, kanske för att det tillbringas ett par timmar om dagen i bilen med airkondition?
Nåja hade tänkt mig ett löppass om typ 90-100 minuter, tyckte dock att pulsen var för hög i förhållande till farten, och beslöt mig att dra ner på passet, och vips så var det under kontroll igen, fanns dock en tendens att den ökade vid ganska lite extra ansträngning, så det fick bli drygt 12 km och ca. 65 minuters löpning. Kanske kan vara så att jag är på väg att återhämta mig nu när jag dragit ner på träningen, men att kroppen fortfarande är känslig.
Har varit på hälsokosten och investerat i Kan Jang, och hoppas det håller tillbaka ev. förkylning tills efter den 17:e.

Kommentarer
Postat av: Albin Olausson

Hej du nya klubbkamrat!

Kul att hitta till din blogg. Vad är det som väntar den 17:de?

Postat av: Patrik

Den 17 oktober är det Växjö Marathon!

2009-10-05 @ 21:38:37
URL: http://www.patrikpersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback