Rullskidor

blev det idag, ville vila mina "löparben" efter två ganska tuffa pass under helgen. När jag åkte iväg i var det ganska blött men under de dryga 45 minuterna jag var ute så sjönk temperaturen något och på slutet var det lite småhalt. Ibörjan kändes lite ovant med rullisarna, är ju lite annorlunda åkteknik mot längdskidorna, även om det bara blev tre pass på snö så märktes det skillnad. Avlsutade passet med lite styrketräning i form av armhävningar, situps och utfallssteg. Var sedan och lämnade blod, var lite orolig för att mitt HB värde inte skulle vara bra då jag inte kompletterings käkat järntabletter denna gång, men å andra sidan har det även varit sparsamt med löpträning de senaste månaderna. Blodvärdet klarade sig, även om det var på gränsen, hade 136, får ju som lägst vara 135.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback