Kallt

Årets första pass, inledningsvis kändes löpsteget "stabbigt" och onaturligt, men efterhand så kom jag in i det igen. Vet inte om känslan kom av tävlingen i onsdags eller nyårsfirandet satte spår i kroppen?
Frös ganska kraftigt om fingrarna i mina löparvantar och bitvis även om benen....när jag kom hem stod det ganska klart varför, när jag kollade termometern, minus 9 grader hade ju en naturlig förklaring.
Vilka vackra vyer det blir när solen börjar skymta någonstans långt långt borta i horisonten, när jag nådde hemmet efter turen så var det med ögonen i östlig riktning och den klara himlen gjorde att ljuset började stiga över kanten precis, så underbart vackert, synd att jag inte hade riggat kameran, för då hade jag nog lyckats knäppa av en hyfsad bild, kanske någon dag framöver?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback