Enformigt?

att läsa om all min träning? känns inte som jag är särskilt varierande i mina rapporter, borde kunna vara lite mer varierande i mitt skrivande, kanske kan det bli bättre idag, men även om mina rapporter ibland är torftiga så vet jag att det finns någon därute i cyberspace som kikar in ibland, statistiken visar att ni hälsar på här ibland.

Hur som helst var det tid för en timme på motionscykeln idag, framför TV´n som brukligt är, men idag kan man nog säga att jag kom på efterkälken, motionscykeln till trots, för på TV visades program om våra duktiga skidåkare, Sixten Jernberg, Gunde Svan, Anja Persson m fl. och i det sällskapet kan väl knappast en timmes slö cyklande räknas som träning?

Nästa vecka lär det bli lite skiftande i rapporterna för då blir det en del skidåkande av, då jag lämnar delar av familjen hemma och beger mig til nordligare nejder för i första hand utförsåkning men hoppas också på något pass med längdskidorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback