Hamsterpass

eller hur man fördriver en kväll på ett hotell i Stockholm. Befinner mig på söder och kännner inte till det nämnvärt runt omkring och kom tidigt till hotellet, hade hoppats att det skulle finnas gym så jag kunde köra lite styrketräning, men tji fick jag, en motionscykel och ett löpband var allt, dessutom stod de i anslutning till den varma goa poolen och typ 3 meter från bastun.... så det var ju inte precis kallt i lokalen. Ställde in bandet med svag lutning och sprang på, började med uppvärmning och därefter ökade, någonstans i mitten av passet ökade jag tempot till 15 km/h och då rann svetten hyfsat. Totalt blev det 7 km på den föga imponerande tiden 37 minuter, men farten och värmen under knappa 4 km fick kompensera den lusiga starten. Nu skall det smaka förträffligt med mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback