Årets stora vecka

är här!!! På lördag är det tid, med årets största satsning, nu börjar det så smått kännas i kroppen att det är på gång, fokuseringen har börjat, räkning på varvtider, laddning med rätt kost, dryck, tillräckligt med sömn.
Om det inte helt skiter sig så borde det inte vara några som helst problem med nytt pers, d vs. under 3.26.51 tror jag det är, hoppas på tider ner mot 3.10....ett ganska stort hopp, men tror mig ha den kapaciteten i år. Har haft bra fart under skorna hela året och dessutom de sista månaderna också fått till distanspassen bra och det är väl där orosmolnen också kan tänkas vara, att jag kört på för hårt och är övertränad, är något orolig för det....hade ju en period för någon vecka sedan då kroppen protesterade, sov dåligt och fick hög puls när jag tränade.
Sömen är det inte några problem med längre, däremot så bråkar fortfarande pulsen, tycker jag iaf, körde idag ett kort pass om 5 km och försökte verkligen hålla nere fart och puls, men det gick inte så där värst bra, nåja farten var kring 5.10 men pulsen 160-165 åtminstone 5 slag för mycket.

Kommentarer
Postat av: Berglund

Grattis till en riktigt fin tid! Även om du inte kom under 3:10 måste du vara rätt så nöjd ändå va? ;)



Kör hårt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback