Intervallkväll

som vanligt är om torsdagarna....idag var inget undantag och jag tänkte försöka mig på några lätta sådana, sagt och gjort vi inledde med 500 m som klarades av på hyggliga 2.08 faktiskt något snabbare än planerat, otroligt svårt att springa sakta :)
Fortsatte med 1000 m som gick på 4.25 hyfsat ok det också, noterbart var ju att pulsen stack iväg snabbt upp men återhämtade sig också ganska enkelt.
Värre var dock att jag kände mer i hälsenan än på länge, detta så fort jag försökte springa med lite fart, ja ja jag vet att det är fler veckor kvar av rehaben men ändå....

Avslutade kvällen med att anmäla mig till Stockholm Marathon så visst finns det hopp om en framtid, även om det ser mörkt ut ljust nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback