Vårplanering


Påsken blev inte alls som tänkt, sjuka barn och inställda festligheter ett par dagar, hade dessutom planer på löpning alla dagar i helgen, men det blev jämnt fördelat, påskafton och annandagen, blev det inget, då jag hade små små känningar i halsen, normalt hade jag nog inte reagerat utan tränat på som vanligt, men med tanke på att jag garanterat vistats i miljö med feber och förkylning så var jag nog extra på min vakt. Nu väntar ny vecka och nya mil att springa, de närmaste månaden eller två  blir upplägget något annorlunda mot vanligt, tonvikten kommer att bli att ha någon form av topp inför Göteborgsvarvet, och således blir det att lägga in mer fartpass i träningen än vanligtvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback