Nästan

varje dag blir det träning nu, att jag plockat fram rullskidorna och inhandlat motionscykeln, gör att det blir mer variation i träningen och kroppen ändå klarar av det. Som bekant så sliter löpningen ganska hårt på kroppen och risken för skador är nog ganska stor om jag skulle ge mig ut o kuta dagligen, mentalt skulle det oxå vara tufft.
Igår söndag blev det ett milpass på rullskidorna, gick riktigt snabbt, under 45 minuter vilket betyder nästan 4 minuter snabbare än tidigare i år på samma runda, beror säkert på att vanan ökat nu.
Idag blev det ett löppass om en mil, med min nya klocka, Suunto T3, ja den senaste tidens problem löstes helt enormt bra återigen hos löplabbet, de bytte helt sonika in den gamla och i stället för att skicka på reperation så fick jag en ny, dessutom ville de inte sälja nya skor till mig med motivationen att de inte hade tillräckligt många bra alternativ hemma just nu, bad mig återkomma om ca. en månad. 
Snacka om service, om det finns en handbok för hur kundvård skall skötas borde det vara synonymt med löplabbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback