Morgonpass

Något orolig för att även jag skall bli drabbad av förkylning/halsproblem som drabbat övriga familjen, kände mig något grötig i halsen men inget övrigt så det fick bli ett varv även idag.
Fuktigt ute och ganska blött i spåret, var inte många där ute idag, typ jag och ett par till med hund, mötte dem några gånger, tungt och segt var det nog både beroende på underlaget samt att det var det femte passet denna vecka. Fortsatt lågt tempo, snittade 5.30/km dvs. rundan tog 55 minuter.
Avslutade med rehab för hälsenan när jag kom hem.

Nu bär det iväg på nya äventyr i form av "tipsfest", så risken är hyfsat stor att nyttan med morgonens pass försvinner där.....undrar bara vad som står på programmet, varma kläder och badbyxor skall medtagas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback