Långdistans

iaf med nuvarande form eller typ hur läget är för närvarande, blev 15 km idag i Sandskogens slingor, 10+5 km, började strax efter 15.00 så det var hyfsat mörkt på slutet, det är ju inte elljus på hela slingan precis......

Efter typ 4 km så dök det upp FEM rådjur rakt framför mig, funderade en kort kort stund om jag skulle hinna att ta upp min telefon och fotografera, men insåg ganska snart det hopplösa i det hela, taskigt med ljus och dessutom så vips var de borta igen, hursom helst en upplevelse som gör det hela så underbart att ge sig ut och springa i skogen.

Det eviga inslaget här beträffande hälen och pulsen får väl ha sin plats idag också, pulsen vet jag inte om det var så bra, låg ganska högt, troligen beroende på att det var det tredje passet på typ mindre än två dygn, hälen var också lite sådär, inte lika bra som de senaste passen, men betydligt bättre än innan jag påbörjade mitt rehab pass.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Att springa i skogen är alltid en upplevelse, man vet inte riktigt vad som ska ske. Rådjur är som tur är ganska ofarliga, men inte ofta man får komma nära.



Skönt att hälen är på bättringsvägen!



Kör hårt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback