Ett par pass senare

är det nu, har inte bloggat de senaste passen då jag varit fultl upptagen med att bygga om min hemsida, men mer om det i ett annat inlägg.
I onsdags kväll blev det en timme på motionscykeln återigen, märks att det blivit några pass nu, snitt farten ökade betänklgt, var upp närmare 33 km på timmen som jag trampade och detta med samma motstånd som vid förra passet.
Det är faktiskt inte så enformigt som man kan tänka sig att sitta på cykeln en timme, naturligtvis underlättas av något hyfsat på TV att "slö" titta på, denna gång fick det bli herrarnas 20 km skidskytte, inga direkta svenska framgångar men något att koncentrera sig på.

Under torsdagen vart det sedvanliga intervaller, fortsatte att köra dem försiktigt, dock något snabbare än förra och betydligt bättre känsla i hälsenan, inte alls lika mycket smärta fast det var lite fart i dem.
2,5 km
1,5 km
1.0 km
skulle egentligen kört en vända till med samma distanser men detta avstod jag för att inte slita i onödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback