....onsdag

är denna vecka i Eskilstuna på möte måndag till fredag, blir intensiva dagar, men lite löpning hinner jag allt med ändå, två kvällspass på ca. 1 timme vardera.
Passaten som jag fick i slutet på januari är nog ett måndags exemplar, för några veckor sedan då den var inne på service efter 2000 mil så fick jag beskedet att bromsarna fram var tvugna att bytas!!! då de var rostiga - HALLÅ efter 2000 mil......då jag påtalade att det var efter ganska kort tid så det ända svar jag fick var att det gick ju på garanti, visst men det kändes inte speciellt kul ändå.
Nu när jag körde till Eskilstuna i måndags så tyckte jag att det var något konstigt ljud och idag var jag hos bilhandlaren, troligen hjullagerna fram dock hade de inte möjlighet att byta så det är bara att försöka åka hem och boka tid.

SKALL DET VARA SÅ PÅ EN NY BIL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback