kuta eller ej

under tisdagen blev det dubbla träningspass, en lugn joggingtur på morgonen som var ack så jobbig, var länge sedan det var så tungt, under/efter passet var jag helt säker på att det inte skulle bli någon start i Heleneholms maran på lördag.
På kvällen var det tid för löpning i backe, minst 6*300 m gärna flera. Efter de 3 första så släppte det påtagligt, gick mycket lättare än tidigare och mycket lättare än på morgonen trots backen och ett högre tempo??? Totalt blev det 10 st repetioner, sedan var jag trött i låren, men ändå en härlig känsla.

Blir inte klok på hur kroppen reagerar, ibland uppträder den helt annorlunda än förväntat.
Är nu återigen villrådig till hur jag skall göra på lördag, vore JÄTTE kul att starta, men kanske inte så smart att kuta 42 km när jag egentligen inte är upp tillräckliga distanser........får nog fundera ett litet litet tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback