Gräver mig uppåt

från vad som för närvarande känns som en djup, djup svacka. Borde egentligen inte vara i så överdrivet dåligt form som jag känner mig för närvarande. En veckas förkylning och träningsuppehåll gör mera för formen än vad man vill tro :-(
I går måndag blev det 10 km lugn jogg för att komma igång, det gick väl hyfsat, mycket lugnt tempo och ca. 10 s/km från att vara i normalt slag.
Idag var det så tid för backintervaller, 10 st á 200 m och det var då ingen kul upplevelse, tungt så tungt och dessutom sakta, får hoppas det berodde på att jag körde ett pass i går med, även om jag betvivlar att det var orsaken.
I morgon blir det vila och på torsdag får det bli ett tufft intervallpass för att skrämma i liv i kropp och ben inför halvmaran på lördag. Kanske inte en normal uppladdning, men så får de blir denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback