Fantastiskt tungt

hur dålig form kan man vara i?
Ja de e frågan för närvarande, morgonens milrunda var allt annat än trevlig, kunde inte njuta det minsta idag. Tungt både fysiskt och mentalt, det är iof inte så konstigt att det blir tråkigt att ta sig runt då det går är fysiskt jobbigt.
Men milrundan avverkades utan att jag stannade.
För närvarande är det de små sakerna som måste lyftas fram. Ja jag vet att många funderar inte ens tanken på att kuta en mil, men för min del är det inte mer än typ 5 veckor sedan som jag tog mig 25 km utan några problem.
Men en lättare förkylning, mycket arbete och dåligt med sömn samt en samhällsinsats med att lämna blod drygt har gjort att allt som kunde betecknas som form numera är typ borta.
Nya tag, nya möjligheter.
Framtiden erbjuder bara nya möjligheter.
Hade det inte varit för motgångarna hade man inte njutit av framgångarna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback