Ännu en

skum förkylning, min vana trogen blir jag sällan riktigt ordentligt förkyld, nä istället ligger den och lurpassar med småsnuva, lite hosta osv.... och denna gång även näsblod. Tyvärr så brukar de sitta i hur länge som helst och nu har det varit så en vecka ungefär (kan ju bidragit till att Trelleborgsloppet inte gick så bra) och jag har inte gett mig ut på något pass under hela veckan i hopp om att det skall gå tillbaka, något har den väl minskat men inte helt.
Så idag försökte jag mig på att starta upp löpningen lite försiktigt med en 5 km runda i slingan.
Oj vad benen var ovana vid löpingen, men efter den första km så började jag de återfinna löpsteget och jag tog mig runt.
En sådan där härlig morgon, molnfri hög luft och tyvärr också tecken på höst/vinter då det endast var 5 grader och vantar på gällde :-(
Avslutade passet med lite styrka i form av situps, armhävning samt utfallssteg. Lär kännas i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback