På cykel

tillsammans med pappa var idag sonen, glad över att få följa med ut på ett av mina träningspass. Ett mysigt pass om ca. 5 km med sonen cyklandes stundtals framför ibland bakom och även stilla stående för att stretcha, visst är de härliga.
Nu är dessutom naturen som bäst, härligt grön och vacker, jag njuter så varje löppass i denna underbara miljö.
Dagens pass avslutades med 5*100m stegringslopp.
Jag måste ju erkänna att det känns grymt bra i kroppen inför helgen, undrar om jag varit så här bra tränad tidigare någon gång? Nu skall det bara göras också, hoppas att man är så där lagom nervös på lördag, och kan hålla kroppen i styr de 3-4 första km, att börja rusa och springa sick-sack i den inledande trängseln leder ingen vart, blir att sota för det på slutet, nä i år måste jag hålla mig i kragen och flyta med i början.
Jag har de senaste dagarna haft en härlig känsla i hela kroppen men främst i benen, känner mig enormt pigg och det känns som jag har myror i benen. Piggt värre.
Göteborg here we come!
Nytt pers är det minsta jag siktar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback