En försöker så smått

att komma igång efter lördagens tur i Göteborgs bastun :-)
Knäet har ju varit ömt och bidragit starkt till att jag tagit det mycket lugnt denna vecka. I tisdags blev det ju en tur i simbassängen, så härligt efteråt men oj vad tråkigt det är att ligga och plaska där ;-(
Onsdag morgon tog jag mig en tur på ca. 30 minuter i Eskilstuna, märktes att benen var pigga då farten blev ganska hög trots att det var morgonrunda.
Torsdagens intervaller försökte jag hålla lugna, hade Joel med mig på cykel även denna vecka, uppvärmningen cyklade han med oss på varvet medan han cyklade motsatt håll när det var tid för intervall.
2*1,5 km @ 5.35 ungefär.
Sedan nedvarning med mycket gånginslag då Joel skulle springa det varvet, passade en annan perfekt.
Mitt lilla knä har blivit bättre allt eftersom denna vecka men så fort som jag tagit mig en liten joggingtur så har det ömmat igen, så idag tog jag ett besök på apoteket för inhandling av Voltaren tabletter, hoppas att de hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback