Jullöp

så var den då äntligen här, julafton, dagen då allt skall vara färdigt och det bara är å invänta Kalle Anka, mat, julklappar lugn o ro, m.m
Dagen inbjuder ju även till ett löppass i harmoni, fattades bara att vädret varit något bättre, grått o rått var det idag, inget vidare, bättre med någon grad kallt o hög luft.
Drog vid 10 snåret iväg på milspåret, tillsammans med en kille till från YIF, när vi passerat 4 km skylten så berättade jag om mitt förra pass här, den gången det passerade 5 rådjur framför nosten på mig och visade var de då kommit från och jag hade inte hunnit avsluta meningen förrän det dök upp 2 st från exakt samma plats, ganska kul faktiskt.

Rundan gick ner mot 50 minuter idag, hade inledningvis känningar i hälen men det släppte efter ett tag, på fredag är det testlopp på idrottsplatsen, vet inte alls vart jag står för närvarande har ju inte kört någon kvalitets tränng sedan (ja ett pass blev det i torsdags) i början på oktober, vilket innebär närmare 3 månader utan kvalitet, bästa att inte ha för hög målsättning på fredag, kan det månne fungera med 4.30 tempo?

God Jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback