Förkylning light

eller vad man skall kalla det, hur som helst så har det varit så halvsegt några dagar så jag har tagit det säkra före osäkra och vilade från ett par tyngre pass. Passade egentligen in ganska så bra då det är tävling på lördag och lite vila inte gör fel. Idag stack jag dock in på löplabbet på lunchen för att köpa nya skor, kom där ifrån med två par....nöja de gamla har ju trots allt varit med ett tag. Mina tävlingsskor har ca. 3 år på nacken och långdistans skorna drygt 150 löpta mil så det må väl vara hänt att det investerades i nya skor. Det blev ett par Adidas Adios en grymt lätt tävlingssko, har idag varit ute och prov joggat den, märktes knappt att jag hade den på mig. Får bli ett intervall pass i morgon också innan jag tar beslut om jag vågar använda den på lördag. Det andra paret blev samma modell som tidigare, dvs. Nike Zoom Elite. Som avslutning kan nämnas att de sista två passen som jag avverkat varit tillsammans med 5 1/2 årig son, som nyss lärt sig cykla och han är fullständigt förtjust i att cykla i motionsspåret under tiden jag springer. Roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback