Datorer.....

efter några microsoft uppdateringar i slutet på veckan har det bara strulat med min bärbara pc.....det började med problem att uppdatera antivirusen....nu kommer jag inte ut på nätet längre f-n, verkar inte finnas några virus och det problemen började samtidigt som uppdateringarna.
Har iofs in stationnära Mac att köra på, men har inte installerat alla program på den....just nu vet jag inte om jag hoppas på att den bärbara skall rasa helt, så det kan bli aktuellt med en ny bärbar och det blir inte någon windows dator, det har jag köpt min sista, tror jag, skall väl tilläggas.
Har blivit sjukligt förälskad i Mac datorer sedan jag köpte min första i våras, så enkelt och suverän kvalitet, aldrig en omstart, inga problem med program installationer, e tc, e tc, ja listan kan nog göras lika långa som alla svordomar över Windows datorerna....
Löpning, ja det har blivit lite av den varan också, igår var det 10 km stadslopp i Trelleborg, kutade i mål på 38,47 vilket innebar 8 sekunder bättre än tidigare på den banan, så jag får väl vara nöjd, även om det inte riktigt kändes så, var tungt att kuta, men kanske inte så konstigt med tanke på all mängd träning inför maran.
I morse var det upp för att kuta långpasset som brukar springars på lördagen, 30 km på förvånansvärt lätta ben, tog det dock något lugnare än vanligt för att inte slita för mycket på kroppen, trots allt blev det typ 45 km på ett dygn, tror jag tar vilodag i morgon för att bråka med PC´n. Shit oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback