v. 20

Måndag:
Ännu en tävlingsvecka, trots ett ganska krävande lopp i lördags så kändes benen helt ok vid dagens morgonpass, sedvanliga 10 runt Backaskolan, blir också veckans längsta träningspass, nu blir det 1 eller möjligen 2 pass om 5-7 km för att finslipa formen inför Göteborgsvarvet på lördag.

Tisdag:
En kort runda om dryga 6 km, med liten fartökning mitt i, kändes bra, låg och bra puls när jag tog det lugnt dock steg den ganska snabbt när jag ökade farten, vet inte om det betyder något eller hur jag skall tolka det.

Torsdag:
Kort runda om 3 km idag för att röra lite på mig, inklusive 2 st fartökningar om drygt 100 m, kändes mycket bra i kroppen, bara att forsätta och ladda inför lördagen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback