2007 året med framsteg

Detta känns som året då jag verkligen fått betalt för de senaste 2 årens intervall träning.
På halvmaran har jag närmat mig 90 minuter med stormsteg, även om det fattas lite ännu....men för 3 år sedan låg jag ganska konstat mellan 100-105 minuter på halvmaran.

Millopp sprang jag mitt första -06 och det gick på 42.30 (Lundaloppet)en tid som jag då var mkt nöjd med, hittils i år så har det blivit 2 st milllopp, det första i Lund på 40.23 (Lundaloppet) och sänkning med pers på drygt 2 minuter.
Sedan har jag kutat nya Swedbankloppet i Malmö under riktigt blöta förhållande, och här gick jag under min "drömgräns" på 40 minuter, min klocka stannade på 39.39, lite magiskt i sig.
Vad månde nästa mål bli?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback