Förkylning

Förra veckan hade jag funderingar om jag skulle springa Heleneholms marathon eller ej, var lite rädd för att dra på förkylning framöver, beslutet blev ganska enkelt till slut, eftersom förkylningen kom ändå.

Började med halsont i fredags, mera förkyld på lördagen, för att på söndagen inge förhoppning om att den var på återgående, men se där bedrog jag mig, istället blev det värre i början på veckan tisdag och onsdag var jag ordentligt förkyld, borde kanske legat nerbäddad, men lite tjurskallig är man väl och jag har jobbat på som vanligt..... Har fortfarande kraftig hosta, men det känns som krafterna börjar återvända!

Så nu blir det till att koppla av lite i helgen, även om det blir en del arbete nu också, så är det av det mera privata slaget och kan göras efter hand.

Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback