Rund är oxå en form

eller konsten att gå från rund o tung till vass o snabb på 19 dagar. Har insett att Göteborgsvarvet närmar sig med stormsteg och jag inte riktigt tränat som jag borde :-(. Ni kan ju gissa hur glad jag blev när jag i senaste numret av RunnersWorld fann lösningen. Ett formtoppnings program för oss som inte riktigt tränat som sig borde.
Så nu kastar jag mig handlöst in i det programmet och det återstår nu bara att följa det så är det klart, eller? :-)
Nåja måndagens träning bestod då i 12 minuters backträning och det kan väl sägas att efter det passet finns det inga broar i Göteborg som känns övermäktiga.
Hinner jag nu bara bli vass för övrigt så....kan det bli hyfsat bra till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback