Borde vara fem

inlägg istället för detta alena inlägg.
Men då jag slarvat med uppdateringarna tidigare i veckan så blir det att summera här.
Måndag inleddes med ett milpass på näst intill glashalt underlag - men jag tog mig runt utan några fadäser! Bättre hade det blivit tills tisdagens morgonpass, gällde att vara fortsatt uppmärksam men inte i närheten av den halka som var dagen före. Alltså blev tempot också högre :-)
Åkte sedan iväg på en liten tjänsteresa och på kvällen lyckades jag klämma in dryga halvtimmen på hotellets gym - första gympasset på några...men nu skall det bli flera.
Onsdags morgon fick det bli morgonpass i Sundsvall, snötäckt, men inte alls den halka som jag är van vid hemifrån, ett par varv fram o tillbaka längs kanalen gjorde 10 km under skorna.
Slutligen idag fredag var det återigen upp före tuppen och veckans långpass, ca. 15 km på cykelstigar som var hyfsat blöta av ett par cm blöt nysnö, inte så kul.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback