Magisk gräns

har jag passerat denna vecka. Och då inte träningsmässigt, NÄ jag har kommit typ knappt 1/3 in i mitt liv. Har ju liksom tänkt att uppleva nästa århundrade och då bör jag sikta på att bli typ 129 år gammal så när jag nu passerade 40 års strecket är det bara en liten del på vägen dit ju.
Det påstås ju att när man passerat det där strecket så krävs det mera återhämtning, och det vill jag nu bevis att så är inte fallet, så jag passade på att dra till med en riktigt tung träningsvecka ;-)
Tisdag: ganska lugnt med 45 minuter jogg och som avslutning 5*100 m
Onsdag: 20 km distans i Eskilstunda
Torsdag: Intervaller a la Akraka.
Lördag: Tävling om 8 km terräng, plus upp o nerjogg totalt typ 13 km.
Söndag: Nytt långpass om 20 km.
Ses i spåret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback