Jojo vecka

upp o ner har det varit denna vecka. Gick något bättre i tisdags för att var botten igen på onsdagen. Idag lördag var på rätt håll igen, tror nog det var det positivaste passet den sista månaden.
Noterade att jag fortfarande har otroligt lätt för att gå upp i pulsnivå, men troligen är det att jag inte hämtat mig fullt från blodgivningen ännu.
Hoppas innerligt att den sega förkylningen från stora delar av september nu äntligen har gjort sitt. Om så är fallet är jag tbx igen om en vecka, då borde jag hämtat mig från blodgivningen.
Idag blev det ett varv i Sandskogen på milslingan, samma pulsnivå som förra lördagen, dock en förbättring om 40s/km.
Godkänt!
Om jag forsätter så någon vecka till, så lär många rekord vara i fara ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback