Bekvämt tröskelpass

för ovanlighetens skull så tog jag sovmorgon och kunde faktiskt sova längre än 6 snåret som kroppen annars brukar vara alldeles för bra att vakna vid.
Dagens pass gick av stapeln i ett ganska soligt Ystad. Lämnade sonen på 7 års kalas och gav mig sedan iväg mot sandskogen och det tänkta tröskelpasset där.
Ganska bekvämt pass med hyfsat hög fart men ändå väldigt kontrollerat. På lördag är det ju tid för Lundaloppet, ett mycket bra tillfälle att se vart jag står, är dock något osäker på om den fart som behövs för ett pers på milen finns i kroppen för närvarande.
Träningen de senaste 3 månaderna har ju varit inriktad på halvmaran och fartuthålligheten är jag inte rädd att inte ha men kapacitet att kuta på 3.45-3.50/km under 10 km vette katten om det fungerar.
Idag ja, dryga timmen blev det med transport jogg (även uppvärmning och nerjogg)till och från slingan samt tröskelpasset!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Intressant med en bra blogg om löpning får jag säga. Fortsätt så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback