Mörka kvällar

Då var den mörka säsongen åter här, igår tisdag blev det den vanliga "morgonrundan" i kvarteret, 1 mil löpning på cykelstigarna, tyvärr så mörkes det allt tidigare, men visst det här ju säsongen till men ändå, ljusa ljumma sommarkvällar är trevligare.
Nåväl i går gav jag mig ut för en tur, har ju frånsett tävlingsförsöket i lördags inte tränat sedan mitten på förra veckan.
Tisdagens pass blev något konstigt, benen kändes suveränt pigga och känslan var att det flöt på ganska snabbt och lätt, när jag dock kom hem så visade klockan något annat....har ännu inte hunnit kolla av i pc´n hur puls och sådär var, men det såg hyfsat ut under turen iaf.
Faktum är att det under turen var ganska många andra löpare och andra flanörer ute, trevligt att se lite folk på rundan, när jag normalt tar mig runt där vid 5-6 tiden på morgon är det av naturliga? skäl inte så där många ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback