Helsingfors

På resande fot under veckan som varit, så det fick bli ett pass i Helsingfors, hade dessutom tur att få vägvisare. Kusin Roger var i samma stad så vi passade på att kuta dryga milen tillsammans, ja för honom blev det nog längre då han var just nu att möta mig och det blev säkert 3-4 extra km för honom i vardera riktning. För min del hittar jag inte riktigt i centrala delarna, blir säker ändring på det men denna gång var det ju skönt att få lite vägledning och tror nog att jag fått bra kläm på några trevliga löparrunder i närheten av centrum, finns ett par trevliga sjöar med gång och cykelstigar runt som det passar bra att kuta kring. Spana gärna in länken så ser ni att variationen inte var så stor, fram och tillbaka men några få avvikelser.

http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=243797

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback