Inför Stockholm Marathon

Jaha då är det tid igen för att springa de klassiska dryga 42 km, har nyss packat väskan för att sent fredag eftermiddag flyga till huvudstaden, familjen stannar hemma så det är med lite vemod jag åker iväg ett par dagar i helgen. 
Konstigt nog så känner jag mig inte det minsta nervös, ännu iaf, istället är det med ett enormt lugn och en inneboende känsla av välbehag.
Tänkte ta mig runt de 42 km och njuta av ett vackert väder, stämningen på banan och atmosvären runt banan. Undrar om jag kan göra det med en känsla av välbehag under hela loppet. Tror nog jag tar mig runt på typ 3.30-3.45, spelar inte så stor roll. 
Kanske skall ha med mig telefon och fotografera under loppet, får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback