Fortsatt snöigt

var det även under onsdagens morgonpass, i krokarna kring Skärholmen. Valde denna morgon att ge mig iväg på motsatt håll för att variera sig något, när man nu sprang på okänd mark. Samma upplägg blev det dock, iväg och så få korsningar som möjligt, vända tillbaka ungefär halvvägs, så vips blev det en mil på onsdagen. Tillbaka på hotellrum blev det även lite styrketräning i form av situps, armhävningar och ja ingen variation det blev naturligtvis utfallssteg oxå, 3*15 av alltsammans. Idag torsdag är jag åter hemma och som brukligt är var det tid för intervaller. Fortsatt satsning på långa härdande dylika, idag körde vi 3*2,5 km med endast 60 sek vila mellan varje. Kändes faktiskt riktigt bra, pulsen har börjat hitta neråt igen, kan det vara tack vare den Kan Jang som jag köpte i lördags? Får nog bli att testa dylik fler gånger! Beträffande löpningen så kände jag mig mycket starkare idag än förra veckan dagens splitt blev på helt rätt håll: 10.19 9.32 9.17 Ja ja, är fullt medveten om det stora hoppet från första till övriga, detta var dock helt planerat, övriga två gick dock snabbare än tänkt, målet var faktiskt 9.45....Men vi tog oss runt på ett ganska bra sätt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback