Snö i spåren

fortfarande ingen förändring i spåren, vitt och lite småhalt, men inte det värsta, fick bli lite längre intervaller idag, hade jag varit bättre (läs varmare) så hade jag nog givit mig ut på en distansrunda i stället, men det blåste var ganska råkallt så det var bättre att hålla sig i skogen som läar ganska bra.
Dagens pass bestod av 1000 meters intervaller, hade funderingar på 8 st, men det räckte med 6 st, dels beroende på att jag kört hårt den senaste tiden och kroppen börjar bli sliten, samt även att jag sprang något för fort och ville inte riskera något med trötta ben och halt underlag, tiderna:

4,31
4,20
4,15
4,05
3,58
3,49

till detta uppvärming och nerjogg om totalt 5 km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback