I backen

I går måndag var vi i backen nästan hela dagen endast med undantag för mat pauser. Ellen såg jag inte mycket av hon åkte med familjen i stugan brevid våran. Kul att hon hittat någon att åka med då jag har svårt att åka med henne då Joel ännu ej åker utan hjälp. Joel ja villa framsteg han gjorde med hjälp från skidskolan har nu funnit balansen och kan ploga i backen. Har även åkt knapp lift tillsmans med vuxen är ganska säker på att han fixar det själv i kväll. Hela barnbacken har vi åkt tillsammans där han håller i min stav då jag har den vågrätt Vädret var kanske inte det bästa i går duggregn på fm. Nu skall det dock bli kallare vartefter. Jag avslutade dagen med en timme i langdspåren dock hade de blivit sämre efter blidvädert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback