Haltar fram

med både träning och bloggande...avslutningen på förra veckan var ur ett träningsperspektiv hyfsat dålig, torsdagens intervallpass blev inget vidare, snö i slingan, blev istället några varva i mycket måttlig takt (gick knappt att springa fortare) ganska exakt en timmes löpning i omväxlande tunglöpt snö och sedan välpackad halt underlag där man fick lov att ta det försiktigt så ljumskarna var i behåll. På fredagen styrde vi våra vingar mot Stockholm och koncert på Globen, nämligen AC/DC, något som jag absolut inte ångrade, var bland det bästa i koncert väg som jag upplevt, även om det inte är så mycket....Därför blev det ingen löpning under helgen. Början på denna vecka blev det ett morgonpass med inslag av lite upp o nerförsbackar, ja så mycket det nu står att finna av den sorten i Ystad. Efter det har jag avstått träning p ga. att jag kännt mig något hängig, ingen förkylning som brutit ut, inte riktigt halsont, något lätt irriterad i gommen men likväl så känns det som det är något på på gång....vet inte riktigt hur jag skall tolka signalerna från kroppen. Är jag förkyld eller inte? Förmodligen försöker jag mig på ett pass i morgon bitti om inte den där förkylningen som kanske finns i kroppen gjort slag i saken och brutit ut ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback