Fullt upp

under några dagar har det varit och därför har skrivandet här kommit avsig något. Tror jag noterade förra onsdagens kombinerade löppass och styrketräning senast, det där passet på hotellet med ett mer eller mindre farligt löpband. Torsdagen som följde blev ingen träning, lång arbetsdag som inte avslutades förrän jag var tillbaka på hotellet vid 22 snåret och då orkade jag inte precis fundera på träning. Fredagsmorgonen däremot tog jag mig en runda på cykelstigarna från Arlandastad, hamnade i Märsta (tror jag) och där vände jag tillbaka, blev milen jämt, dock i ett lustempo, efter utbildningen var slut så var det att ta flyget hem och var väl hemma strax efter 19. Lördags morgon brukar ju vara synonymt med långpass, men icke denna gång, kände liksom inte för att ge mig iväg ut å springa när jag varit borta större delen av veckan, fick bli att fixa hemmavid, sedan satte jag mig på motionscykeln och såg Anders Södergren vinna 15 km klassiskt! skönt med en skidframgång, har ju inte varit speciellt mycket av det denna vinter. På kvällen sedan bar det iväg på 35 års kalas och det förstörde ju ev. funderingar till träning på söndagen. Nya veckan fick då istället inledas med ett långdistans pass om två timmar, för det att kosan styrdes mot arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback