Kombipass

eller något ditåt, tänkte mig först lite "fartlek" på milslingan men sonen ville också följa med så rundan fick anpassas efter det, så med honom cyklandes så blev det först ett varv på 5 km slingan, sedan lite dricka och vila innan han ville ta ett varv på den korta rundan som är 1,5 km. 
Ett riktigt riktigt roligt pass i skogen med mycket roliga kommentarer och även lite kul att han vill följa med ut i skogen och träna, utan att vi jagar på honom, faktum är att det nästan var tvärt om, frågade ett par gånger om han verkligen skulle med ut, orkar du cykla? 
 - självklart jag skall med!!
 - vi tar ett en runda på en kortare runda med!!
 - efter ca. 1km sa han, Pappa nu måste vi stanna för jag måste stretcha, sagt och gjort en kort paus sedan på det igen.

Nåväl efter den gemensamma turen i skogen körde vi hem, och jag fortsatte några km till i något högre tempo, totalt blev det idag drygt 11 km och en timmes löpning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback