Precis så

härligt som jag hade hoppats, blev dagens långpass. Skulle hämta upp en träningskamrat på vägen, men han hade inte fullt lika långlöpande planer som jag, så för att hamna rätt fick jag kuta en mil innan det var tid att passera hans boende, prick halv sju var jag där som avtalat. Efter det gick turen västerut för att vid Lilleskog vika ner på cykelstigen och nästan en timmes löpning vid vattnet (nu österut), så vackert med klarblå himmel och soluppgången rakt framför, spegelblankt hav och enbart positiva vibbar. Blev dessutom några foto med telefon, dessa är nu upplagda på min hemsida www.patrikpersson.se, under kategorin träning och tävling. Har provat detta upplägg på långpass tidigare med att springa en del först och sedan avsluta tillsammans med någon annan, passet går så mycket enklare då, man liksom delar upp det och allt bara flyter på!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback