Snabbare

morgontur, samma runda som förra veckan men kapade några minuter idag, t om så pass att jag idag höll samma tempo som morgonturerna avverkades i före Växjö maran, mycket gott tecken.
Annars så var jag totalt oinspirerad när jag steg upp i morse för att ge mig ut, försökte komma på diverse anledningar till att återvända ner under täcket, men utvilad var jag, inga förkylningarstecken....så vad göra bara att stiga upp och iväg. Var ganska härligt väder i morse, inte för kallt och ej heller rått i luften.
Blev samma runda som de senaste veckorna, där jag har springer genom kvarteret hemifrån, ner till Regementsgatan, som jag följer till Österportstorg, vidare mot sjukhuset, Malmövägen och på cykelstigar tillbaka hem igen, 10 km allt som allt. 52 minuter och 45 sekunder idag. Ett genombrott ? Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback