Rått och kallt

i Eskilstuna. Steg upp i arla morgonstund och åkte iväg norrut, var därför när det väl blev kväll lite frågande till om jag skulle ge mig ut på ett pass, men ut och iväg kom jag även om det var ganska "råkallt" ute, fick dock upp värmen efter ett tag.
Fortsatt bra "normal" puls, d vs. indikationerna på att återhämtningen börjar bli klar fortsätter, nu är det bara hälsenan kvar att få ordning på. Dagens pass gav ett bakslag på den fronten, det som varit ganska positivt ett tag tog ett steg tillbaka idag, kanske beroende på att nu när kroppen för övrigt börjar kännas bättre så ökas farten omedvetet inte mycket men tydligen tillräckligt, dessutom var det i kuperade spår som jag förflyttade mig idag, kanske kan detta var anledning till den ömmande hälen. Blev som ganska brukligt är 10 km som skorna fick slita idag, sedan lite excentriska övningar för hälen, en bit mat och åter lite arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback